SOCL.cz
blog nejen o Internetu

Zmatky se zárukou na Mall.cz

publikováno 9. 11. 2018 v 15:05 (aktualizováno 13. 11.)

Potřebuju nový monitor. Vlastně ani tak nepotřebuju, jako spíše chci. :-) Získal jsem díky nákupu na CZC.cz slevový kupón na Mall.cz v hodnotě 300,- Kč, tak jsem si říkal, že by byla škoda jej nevyužít. Ale fakt nevím, zda si nepřiplatit a nekoupit raději jinde...

Můj stávající monitor Samsung SyncMaster 2053BW je už letitý stařík, táhne mu směle na 10 let, ale stále funguje. Jen ty filmy jsou nějaké malé při rozlišení 1680x1050, navíc je to TN panel s horšími pozorovacími úhly. Dívat se na film z postele není to pravé ořechové. Na práci ale stále OK. Rád bych tedy sáhl po monitoru s Full HD rozlišením 1920x1080, řekněme dnes běžné velikosti 24". Zalíbil se mi monitor BENQ BL2423PT. A se slevovým kupónem by mne na Mall.cz vyšel na pěknou částku. Jenže když už jsem zboží na e-shopu hodil do košíku a pokračoval do pokladny, zarazil jsem se:

Deklarovaná záruka 3 roky
Deklarovaná záruka 3 roky

Deklarovaná záruka 3 roky vypadá v košíku nějak jinak - na 3 letou záruku si musím připlatit? WTF?!

Skutečná záruka 2 roky?
Tak ne, záruka 2 roky a 3 roky za příplatek???

Nevím, jaká je na monitor skutečná záruka - jestli 2 nebo 3 roky. Nemám chuť to zjišťovat. Docela mne to od nákupu odradilo. :/ Pokud v košíku vyberu prodloužení záruky na 3 roky, celková cena objednávky se opravdu navýší. Chudák nepozorný kupující, co si na deklarovanou 3 letou záruku ještě z nepozornosti připlatí. A kdo ví, jak by se na to dívala ČOIka. Jdu mrknout na CZC.cz, tam se něco takového (snad) stát nemůže!

--- aktualizováno ---

Tak jsem nakonec zavítal na Alza.cz, neboť se mi podařilo najít nějaké pěkné slevové kupóny a ač na Alze obvykle nenakupuju kvůli tomu otravnému zelenému šmejdovi, ve chvilce dobromyslnosti jsem se rozhodl nedat na antipatie spojené s agresivní reklamou a dát jim prostě šanci. :-) Vybral jsem ještě lepší monitor od BENQ a nakoupil se slevou 700,- Kč včetně poštovného zdarma při platbě předem. Jenže... To bych asi nebyl já, aby se zase něco nestalo! Alza nedokáže spojit mou platbu s objednávkou, peníze na účtu mají už od rána a nic. Zítra se na to bude muset podívat finanční oddělení. Podpora na Alze je bezradná, víc dělat nemůže. Lituju, že jsem si nepřiplatil a nekoupil monitor na dobírku u CZC.cz - udělal bych asi nejlépe...

Den nato mohu napsat, že má platba se našla a spárovala. Alza se potýkala s technickými problémy (chyba 500 - nedostupný server), s celodenními výpadky, mizejícími objednávkami, atd. Asi jen nezvládla nápor chtivých kupujících. Black Friday táhne. ;)

 

štítky: e-shop mall.cz podvod slevy záruka
145x přečteno

Komentáře k článku (0)

Zatím nikdo nic nenapsal, chcete být první?
Vaše jméno/přezdívka: (max 40 znaků)

Web: (nepovinné, max 100 znaků)

Opiště sekvenci znaků:

captcha!

Zde napište komentář: (max 512 znaků)

Copyright © 2015-2018 SOCL.cz, RSS 2.0 RSS kanál blogu
Všechna práva vyhrazena, nebo tak nějak. Kontakt: mujblog(na)socl.cz

WEDOS BANNER